Warunki Korzystania – Program Lojalnościowy Kwadron

Podsumowanie:

  1) Każdy zakup

    • za pełną 1 złotówkę brutto generuje 1 punkt lojalnościowy na koncie klienta

    • za pełne 1 wartości pieniężnej w inne walucie generuje punkty lojalnościowe na koncie klienta o liczbie odpowiednio: dla 1 EUR 4 punkty, dla 1 USD 4 punkty.

  2) Każdy zalogowany użytkownik jest członkiem programu lojalnościowego. Aby skorzystać z programu lojalnościowego i uzyskać naliczenie punków, należy zalogować się na swoje konto w sklepie. Nie ma konieczności zapisywania się do programu.

  3) Punkty przyznawane są przez system zakupowy po 14 dniach od zakupu jeśli towar został opłacony oraz nie wystąpił zwrot danego towaru.

  4) Punkty lojalnościowe posiadane przez użytkownika są widoczne na koncie klienta w zakładce Moje Punkty jak również dostępne pod ikoną RADSONY.png programu lojalnościowego na stronie głównej. W tym miejscu widoczna jest równie historia przyznanych punktów.

  5) Punkty mają określoną datę ważności i można je wykorzystać do końca 2026 roku. Po tej dacie wszystkie niewykorzystane punkty zostaną skasowane.

  6) Punkty lojalnościowe są wymieniane na kody rabatowe o określonej wartości w zależności od ilości posiadanych punktów – im więcej punktów posiadasz tym większej wartości kod rabatowy możesz uzyskać! – opłaca się zatem zbierać więcej punktów:

    • od 0 do 1000 punktów otrzymasz kod rabatowy w walucie o wartości 2% liczby wymienianych punktów (czyli za 500 punktów otrzymasz kod rabatowy o wartości w walucie 10)

    • od 1001 do 10 000 punktów otrzymasz kod rabatowy o wartości 2,5% liczby wymienianych punktów (czyli za 5000 punktów otrzymasz kod rabatowy o wartości w walucie 125)

   • Jeśli wymieniasz powyżej 10 001 punktów, otrzymasz kod rabatowy o wartości 3% liczby wymienianych punktów (czyli za 20000 punktów otrzymasz kod rabatowy o wartości w walucie 600)

  7) Punkty lojalnościowe można również wymienić na darmową dostawę tylko na terenie Polski.

  8) Kodami rabatowymi wygenerowanymi na podstawie punktów lojalnościowych można zapłacić za wszystkie produkty w sklepie albo opłacić darmową dostawę tylko na terenie Polski.

  9) Wygenerowany kod rabatowy można wykorzystać jednorazowo. Nie ma możliwości rozbicia kwoty rabatu na dwie lub więcej transakcji.

Jak Wykorzystać punkty lojalnościowe?

  1) Korzystanie z punktów lojalnościowych wymaga wymiany określonej liczby punktów na kod / kupon rabatowy.

  2) Istnieje możliwość wymiany punktów lojalnościowych albo na kupon darmowej dostawy tylko na terenie Polski albo na kod zniżkowy na kolejne zakupy.

  3) Aby wygenerować kod rabatowy na zakupy albo na darmową dostawę na terenie Polski należy wejść w zakładkę Moje Punkty na koncie klienta i wygenerować kod.

  4) Po wygenerowaniu kodu z żądanej liczby punktów, punkty zostaną odjęte z konta klienta.

  5) Kodu rabatowego należy użyć w polu „Masz kod promocyjny? Wpisz go poniżej” w Koszyku przy realizacji zamówienia

Regulamin Punktowego Programu Lojalnościowego Kwadron

Postanowienia ogólne i definicje

  1. Organizatorem Punktowego Programu Lojalnościowego Kwadron jest Kwadron Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Sosnowiecka 81, 31-345 Kraków, NIP: 9452215086

  2. Punktowy Program lojalnościowy rozpoczął się 1.09.2023

  3. Punkty Programu Lojalnościowego, zwane dalej Punktami, to punkty zapisane w panelu Klienta, które naliczane są na podstawie wartości brutto sum pieniężnych w określonej walucie wydanych przez klienta.

  4. Każda osoba (zwana Użytkownikiem), która posiada konto w sklepie kwadron.pl i złożyła zamówienie w sklepie po zalogowaniu oraz nie zwróciła towaru w ciągu 14 dni od daty zakupy otrzymuje Punkty.

  5. Punkty mogą zostać wykorzystane do wygenerowania kodów rabatowych (Kody) o określonej wartości pieniężnej w danej walucie

  6. Przyznane Punkty mają określoną datę ważności do wykorzystania. Punkty można wykorzystać do 31.12.2026 r.

  7. Kodami rabatowymi wygenerowanymi na podstawie punktów lojalnościowych można zapłacić za wszystkie produkty w sklepie lub opłacić darmową dostawę tylko na terenie Polski.

  8. Przyznane Użytkownikowi Punkty, jak również wygenerowane Kody rabatowe nie mogą zostać przekazane innym Użytkownikom ani osobom trzecim.

Przyznawanie punktów

  1. Podstawą do naliczenia Punktów jest suma złożonego, opłaconego i niezwróconego zamówienia.

  2. Przyznanie Punktów Użytkownikowi odbywa się automatycznie.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do nieprzyznania punktów w przypadku nieopłacenia, nieodebrania lub zwrotu zamówienia.

  4. Każdy zakup za pełną 1 pln brutto generuje 1 punkt lojalnościowy na koncie klienta; za pełne 1 wartości pieniężnej w innej walucie generuje punkty lojalnościowe na koncie klienta o liczbie odpowiednio: dla 1 EUR 4 punkty, dla 1 USD 4 punkty.

  5. Punkty przyznawane są przez system zakupowy po 14 dniach od zakupu jeśli towar został opłacony oraz nie wystąpił zwrot danego towaru.

  6. Punkty mogą zostać wymienione na kody rabatowe o różnej wartości – zgodnie z sekcją ‘Wymiana punktów’ w Regulaminie.

  7. Punkty posiadane przez Użytkownika są widoczne na koncie klienta w zakładce Moje Punkty, jak również dostępne pod ikoną RADSONY.png programu lojalnościowego na stronie głównej. W tym miejscu widoczna jest również historia przyznanych punktów.

Wymiana punktów

  1. Kody rabatowe wygenerowane na podstawie Punktów mogą zostać wykorzystane w sklepie internetowym kwadron.pl.

  2. Wartość Punktów ani Kodów Rabatowych nie może zostać zwrócona w gotówce.

  3. Punkty są wymieniane na Kody o określonej wartości w zależności od ilości posiadanych punktów: od 0 do 1000 punktów Użytkownik otrzymuje Kod w walucie o wartości w nominale 2% liczby wymienianych Punktów; od 1001 do 10 000 Punktów Użytkownik otrzymuje kod rabatowy o wartości w nominale 2,5% liczby wymienianych punktów; powyżej 10000 wymienianych Punktów Użytkownik otrzyma Kod o wartości w nominale 3% liczy wymiennych Punktów.

  4. Punkty można również wymienić na darmową dostawę na terenie Polski.

  5. W przypadku anulowania zamówienia przez Klienta, Kwadron zwraca kod rabatowy lub kod na darmową dostawę na konto Klienta po uprzednim zgłoszeniu tego faktu przez Klienta. Kod nie jest zwracane automatycznie. Każde zgłoszenie zwrotu kodu rozpatrujemy oddzielnie. 

Postanowienia Końcowe

  1. Czas trwania Programu Lojalnościowego jest nieokreślony.

  2. Organizator ma prawo do zakończenia punktowego programu lojalnościowego w dowolnym momencie, jednocześnie informując o tym fakcie Uczestników na 30 dni przed zakończeniem trwania Programu. Uczestnicy mają prawo do wykorzystania Punktów w nieprzekraczalnym terminie wskazanym jako data zakończenia Programu.

  3. Organizator ma prawo do zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego.